佳书醇酒,烟吐不休,美人回眸。

                《我有好多说话想讲》

每日写一封

唔知应该寄畀边个嘅信

倾诉心情,就好似身边有人

系每一个或晴或阴的清晨

或每一个夜幕降临的时分

一路静静陪住我


每一次执笔,我都幻想

真系有个噉嘅人

系度深情望着我

佢净係认真听我讲嘢

但又绝不会同我驳嘴

更加唔会流露出虚伪

或者烦躁不耐的表情


我真係有好多说话讲

有好多嘢想同人分享

但我深知,系哩个世界上

冇几条友能够唔令我失望

因此我写信,即使寄唔出


亦都有人话

咁样太过自闭

唔系几好

或者佢讲嘅都係啱嘅

但又有乜所谓

自己开心咪得囉


虽然每个人都唔系一座孤岛

但係呢,我坚信,唯有自己

先至係自己最好嘅谈话对象

没有之一,I AM WHAT I AM


评论 ( 4 )

© 其实斋啡几好饮 | Powered by LOFTER